Khamis, 6 Januari 2011

ice skating at sunway.....

on 31 dec. faya bawak my sisters g skating.....
they both dh bising sbb dh lame jnji nk bawak....mmandangkan dh keje kat kl skrg mne ade masa nk brjln2 bagai...so masa end year dpt la cuti 2 hari ....
so fullfil my promise la ngan my sisters
not only us yg g tu tp also my cousin and his fiancee wanna be...hehehehe
so yg main tu just my sisters n my cousin's fiancee wannna be tu je 
the rest jd pemerhati n photogrpher je laaa...
these are a few photo gelagat dieorng mse main skating tu....







yg dua ni plak pemerhati rasmi faya n ibu faya....thanks to nuar 4 this nice pic....
bile dh kepenatan smua surrender n kuar....
sbb mase tu my cousin they have to go putrajaya for bbq that night....
so we all berpisah kt situ..
bile dh penat biasala kan msti la lapa plak....

so we all decide nk mkn kat ayam penyet


ibu was so happy coz she gat her favourite ABC....n sbb dh kenyang sbnarnyer
we all pon very happy that day coz we spend time together....
since faya is now working and it's hard to get a leave so this is the time we spend together....

and this girls mmg x leh nmpk cam biasa la die....hehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan