Ahad, 28 Mac 2010

HARI AHAD YG BOSAN dan sepanjang minggu yg bosan......

dalam minggu nie mcm2 perkara jadi....huh jenuh nk menghadapi nya....

cite pasal kehidupan : hurmmm xtau la nk tulis ape...kepala da serabut da ngan masalah2 yg mcm2....anyway alhamdulillah la adek faya da nk sek dan sudah pon berpindah sek..hope die lulus sume matapelajaran dan berjaya... tp ade masalah yg xselesai,yg tue xtau smpai bile nk selesai....
cite pasal percintaan : huhuhu...ni lg la serabut kalo dipikirkan....ntah la xtau nk jadi ape ngan relationship nie,,,t masa mlm rabu mcm tue faya xley tido pastu try call sidia tp sayang die xangkat....tp esoknya die bg msg...huhuhuh...

semalam pegi wedding my technician(masa praktikal) kt taman kluang barat..pastu lepak rumah maklang sbb maklong ngan paklong pon ade....lepak2 jap pastu terus balik umh lyn tv da terus tertido...huhuhu xde xtiviti tul hujung minggu....next week ingat nk pegi tgk movie la KL drift 2...ape kate uols yang da pegi tgk ek...huhuhuhu best x????? lepas tue gi karook....huhuhu tapi nk ajak sape ek...adek aku yg no 2 tue xde.... hurmmmm

psst : nk ajak ibu tgk wayang tp ibu xmo ler....nk ajak sape ek.....sesape free call or sms i ea...hakhakhak

1 ulasan:

  1. aku free..tapi minggu depan erk..aku kalu org nak blanja, aku tolak tepi keja2 aku...heheeh

    BalasPadam