Jumaat, 12 Mac 2010

prob in work...life...love.....

hurmmm anyway da lame da xmenulis blog nie...bnyak yg terjadi dlam masa yg sama masalah kerja biase la.kena outstation last minute, keje bnyak, mcm2 lagik la...
Life ~ plak biase la,kt umh nye lain, adek nye lain buat hal xtau nk buat ape nk marah die lawan kite balek. Apakah yg harus aku lakukan?....
Love~ hurmmm nie lg la masalah besar....xtau nk ckap status relationship aku ngan die...aku da almost one month xbalas sms sidia..Apakah yang harus kulakukan??
Ya Allah kau bg begitu banyak ujian kepada ku Ya Allah adakah aku kuat untuk menempuh nya.... Insyaallah aku akan harus kuat kan semangat ku...

3 ulasan:

  1. sabo yo ayong.....life must be go on :)

    BalasPadam
  2. ni sabar la t..kalo xsabar da lame aku meletop...

    BalasPadam
  3. mak ai..lama nye..korang masih couple ke tak..kalu aku, seminggu je pun aku da tak tahn...

    BalasPadam